Δ
εν φτάνουν οι συνεχείς αυξήσεις των τιμών των διοδίων, τώρα σπάνε επιδεικτικά τους δρόμους για να μας απαγορεύσουν(;) τη δωρεάν διέλευση που δικαιούμαστε, όπως αναγράφει το Σύνταγμα και «λέει» η λογική και να μας υποχρεώνουν να περνάμε από τα διόδια!
Xαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό των διοδίων της Λεπτοκαριάς, και στην άνοδο αλλά και στην κάθοδο, που “τυχαίνει” να είναι από τα πιο ακριβά διόδια στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη (3,10 ευρώ).
Τονίζουμε ότι ο συγκεκριμένος δρόμος είναι σε αυτή την κατάσταση από τις αρχές Οκτωβρίου.
Και αν δεν πιάσει το παραπάνω κόλπο έχουμε και άλλες επιχειρηματικές πατέντες...
Παράδειγμα ο παράδρομος της Γυρτώνης, μετά τη Λάρισα στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών - Θεσσαλονίκης.
Τον παράδρομο -που είναι καλός- χρησιμοποιούν πολλοί επαγγελματίες για να γλιτώνουν μερικά διόδια.
Δείτε όμως τι έκαναν οι παμπόνηροι εργολάβοι :
Έβαλαν χαμηλές μπάρες, για να μην μπορούν να περάσουν τα φορτηγά!
Όταν λοιπόν η αδικία γίνεται νόμος του κράτους με τις επαίσχυντες συμβάσεις που υπογράφουν οι εκάστοτε κυβερνώντες, τότε η ανυπακοή στους νόμους αυτούς δεν είναι απλά δικαιολογημένη, αλλά αποτελεί υποχρέωση όλων των πολιτών!
«Η κοινωνική στράτευση θα φέρει πολιτική δράση και πίεση σε κάθε φορέα εξουσίας, να πράξει το καθήκον του, να παρέμβει, να αλλάξει νόμους αν χρειαστεί. Η πείρα έχει δείξει ότι όταν οι πολίτες μιας τοπικής κοινωνίας που απειλείται η υγεία της ή η οικονομική της δραστηριότητα ή η καθημερινή ποιότητα της ζωής της αντιστέκονται, η τοπική και η κεντρική εξουσία υποχωρούν».
Κάρολος Παπούλιας
Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας
Σεπτέμβριος 2009
http://logioshermes.blogspot.com
εν φτάνουν οι συνεχείς αυξήσεις των τιμών των διοδίων, τώρα σπάνε επιδεικτικά τους δρόμους για να μας απαγορεύσουν(;) τη δωρεάν διέλευση που δικαιούμαστε, όπως αναγράφει το Σύνταγμα και «λέει» η λογική και να μας υποχρεώνουν να περνάμε από τα διόδια!
Xαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό των διοδίων της Λεπτοκαριάς, και στην άνοδο αλλά και στην κάθοδο, που “τυχαίνει” να είναι από τα πιο ακριβά διόδια στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη (3,10 ευρώ).
Τονίζουμε ότι ο συγκεκριμένος δρόμος είναι σε αυτή την κατάσταση από τις αρχές Οκτωβρίου.
Και αν δεν πιάσει το παραπάνω κόλπο έχουμε και άλλες επιχειρηματικές πατέντες...
Παράδειγμα ο παράδρομος της Γυρτώνης, μετά τη Λάρισα στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών - Θεσσαλονίκης.
Τον παράδρομο -που είναι καλός- χρησιμοποιούν πολλοί επαγγελματίες για να γλιτώνουν μερικά διόδια.
Δείτε όμως τι έκαναν οι παμπόνηροι εργολάβοι :
Έβαλαν χαμηλές μπάρες, για να μην μπορούν να περάσουν τα φορτηγά!
Όταν λοιπόν η αδικία γίνεται νόμος του κράτους με τις επαίσχυντες συμβάσεις που υπογράφουν οι εκάστοτε κυβερνώντες, τότε η ανυπακοή στους νόμους αυτούς δεν είναι απλά δικαιολογημένη, αλλά αποτελεί υποχρέωση όλων των πολιτών!
«Η κοινωνική στράτευση θα φέρει πολιτική δράση και πίεση σε κάθε φορέα εξουσίας, να πράξει το καθήκον του, να παρέμβει, να αλλάξει νόμους αν χρειαστεί. Η πείρα έχει δείξει ότι όταν οι πολίτες μιας τοπικής κοινωνίας που απειλείται η υγεία της ή η οικονομική της δραστηριότητα ή η καθημερινή ποιότητα της ζωής της αντιστέκονται, η τοπική και η κεντρική εξουσία υποχωρούν».
Κάρολος Παπούλιας
Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας
Σεπτέμβριος 2009
http://logioshermes.blogspot.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.