Ένας αρραβώνας ζωής και θανάτου

Σε κάθε γεγονός που συμβαίνει στη ζωή μας υπάρχει και ένας λόγος γι’αυτό, είναι γραμμένα όλα σε ένα μεγάλο μυθιστόρημα το οποίο οι ανόητοι διαβάζουν χωρίς ενδιαφέρων, ενώ οι προσεκτικοί το ξεζουμίζουν γιατί γνωρίζουν ότι διαβάζετε μόνο μια φορά.
Είμαστε ένα είδος ( ηθοποιού ) που ήρθε στη ζωή για ένα συγκεκριμένο λόγω και ρόλο και καλείται ο καθένας από εμάς να τον παίξει καλά γιατί δεν θα του δοθεί άλλη ευκαιρία και ούτε άλλος ρόλος, δεν υπάρχει άλλος είναι μοναδικός,
και το μόνο που πρέπει να κάνεις εσύ είναι να τον δεις με χαμόγελο και καλοσύνη μόνο έτσι θα σου χαμογελάσει και αυτός.

Με μόνη ξεκούραση οι διάφορες στάσεις για ένα διάλυμα λίγο πριν ξανανοίξει η αυλαία και πάρει στα χέρια του ο καθένας μας πάλι το κείμενο της μοίρας του τραβώντας την ανηφοριά της ζωής.

Ένας αρραβώνας μεταξύ θανάτου και ζωής που μοιάζει σαν ένα ρολόι που εμείς κάθε πρωί θα πρέπει να κουρδίζουμε, ένας μαραθώνιος χωρίς να βλέπουμε και να γνωρίζουμε το τέρμα πάρα μόνο όταν τα σημάδια κάνουν την παρουσία τους επιζητώντας επίμονα την διάλυση του αρραβώνα.

Πίστευα πως έκανα πολλές προσπάθειες στη ζωή μου για ένα δικό μου κόσμο χωρίς την παρουσία του πονηρού, έβλεπα και πίστευα ότι μου έλεγαν και εγώ το δεχόμουν, μα όταν άρχισα να καταλαβαίνω που πατούσα, έκλεισα τα ματιά μου και βούλωσα το στόμα μου για μην φωνάξω για να μην ουρλιάζω.



"All my Posts"


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.

 
back to top