Είσαι καλύτερη από μένα.

Μη συγκρίνεις τον εαυτό σου με μένα, πάντα βγάζεις το επιθυμητό αποτέλεσμα αυτό που πάντα εσύ θέλεις, αυτό που καταλήγει πάντα καλύτερο για σένα. Πάντα αυτό λες το δείχνεις, το φωνάζεις, σε κάθε στιγμή, σε κάθε αφορμή, πιάνεσαι με το μικρό με το τίποτα, με το κάθε τι, πάντα αυτό λες, με αποτέλεσμα να σβήνουν τα σημάδια και να κρυώνει η καρδιά αλλά δεν πειράζει κι’απόψε, εσύ να’σαι καλά.

Ποτέ μου δεν κατάλαβα ποιο είναι το καλύτερο για σένα αν όντως εγώ ήμουν το ιδανικό και το ένα ή πάλι έψαχνες παιχνιδάκι έτσι απλά για να περνάς την μέρα, μέχρι την ώρα που θα ξεσπούσες ξανά προκειμένου τα νεύρα σου να βρουν απάγκιο, πάντα όμως μες την δική μου αγκαλιά.

Απαρατήρητος προσπαθώ κουρασμένα να υπογραμμίσω τα λάθη μου, να βρω να ψάξω αυτό που σε πληγώνει, που σε πειράζει, μα ειλικρινά σου λέω αγάπη!! τα όνειρά σου είναι κλεμμένα γιατί δεν υπάρχει αυγή και φως χωρίς εμένα.

Εξακολουθείς και κάνεις, συνεχίζεις και λες, προσπαθώντας με τον τρόπο σου να φτάσεις στο ζενίθ, δοκιμάζοντας έτσι τα όριά μου πιάνοντας συνέχεια τον εαυτό μου να καταλήγει στο ίδιο συμπέρασμα.

Είσαι καλύτερη από μένα.




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.

 
back to top