ΑΞΙΖΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ: Το ποίημα ενός έγχρωμου παιδιού.

Πρόκειται για ένα ποίημα με θέμα τον ρατσισμό, που γράφτηκε από ένα παιδί από την Αφρική και δημοσιεύτηκε σε αρκετά περιοδικά. Είναι του 2006, αλλά πιστεύω ότι τέτοια θέματα είναι πάντα επίκαιρα. Σας παραθέτω το πρωτότυπο καθώς και την μετάφρασή του.


When i born, i black

When i grow up, i black

When i go in Sun, i black

When i scared, i black

When i sick, i black

And when i die, i still black

And you white fellow

When you born, you pink

When you grow up, you white

When you go in sun, you red

When you cold, you blue

When you scared, you yellow

When you sick, you green

And when you die, you gray

And you calling me colored?

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ:



Όταν γεννιέμαι, είμαι µαύρος

Όταν µεγαλώσω, είμαι µαύρος

Όταν κάθομαι στον ήλιο, είμαι µαύρος

Όταν φοβάμαι, είμαι µαύρος

Όταν αρρωσταίνω, είμαι µαύρος

Κι όταν πεθαίνω, ακόμα είμαι µαύρος.

Κι εσύ λευκέ άνθρωπε

Όταν γεννιέσαι, είσαι ροζ

Όταν µεγαλώσεις, είσαι λευκός

Όταν κάθεσαι στον ήλιο, είσαι κόκκινος

Όταν κρυώνεις, είσαι µπλε

Όταν φοβάσαι, είσαι κίτρινος

Όταν αρρωστήσεις, είσαι πράσινος

Κι όταν πεθαίνεις, είσαι γκρι

Και αποκαλείς εµένα έγχρωμο;


Posted on 06/01/2009 by palaiokastro

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.

 
back to top