Ξαφνικά δεν έχω τι να πω… μα μοναχά συγγνώμη


«Λ
όγω υποχρεώσεων έχω καιρό να γράψω στο blog, και αισθάνθηκα σήμερα ότι έπρεπε να σας πω μερικά πράγματα.
Έχω χαθεί εντελώς το τελευταίο καιρό, σχεδόν εξαφανίστηκα με αποτέλεσμα να γράφω όλο και λιγότερο. Δεν θέλω να προσβάλω άλλους συναδέλφους και ευχαριστώ για τα μηνύματα συμπαράστασης και ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα. Συχωρώ επίσης όλους αυτούς που μου καταλόγισαν ευθύνες γιατί δεν μπόρεσα να παρουσιάσω την άποψή μου.

Όσοι θέλουν μπορούν να με βρουν στη διεύθυνση http://foyrna-eurutanias.blogspot.com/. Ελπίζω να καταφέρω να γράφω πιο συχνά ανάλογα με το πως θα είναι τα πράγματα.

Σας ευχαριστώ όλους και σας εύχομαι καλή συνεχεία.



[Φουρνιώτης ]

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.

 
back to top