Μου απαγορεύεται ολότελα ο θαυμασμός


«Ε
ισαγωγή θερμοκρασιών για την απαραίτητη διατήρηση επιβάλει η στιγμή. Για τους καιρούς αυτούς που περνούν από το μυαλό και με προειδοποιούν επίμονα, ιδέες μοναδικές που όμοιές τους δεν υπάρχουν. Μια τέτοια λοιπόν είναι και η σημερινή, ιδέα μυστήρια και αποφασιστική που ανδρώθηκε ύστερα από σκέψη φιλοσοφική σε μια στιγμή κρίσιμη και δυνητική.

Μου απαγορεύεται ολότελα ο θαυμασμός γιατί αντιδρά σαν απαραίτητη θεραπεία σε όλα αυτά τα κατασκευάσματα της ζωής, που απαιτούνται σαφήνειες και ιδεολογίες για την επίλυσή τους και πρόχειρες λύσεις για να αισθάνεται καλά η ψυχή.

Με πειράζει όλο αυτό, μου μολύνει το μυαλό και δεν μου επιτρέπει σε μια δύσκολη στιγμή και σε οτιδήποτε με χαλάσει αναβολή να δώσω και μήνυμα να περάσω στο τρελό μου που αρνείται τα δεδομένα να δειχτεί.

Με τρόπο ξεκάθαρο και ορθό σαν νομοθέτημα σκληρό παραγκωνίζουν την ύπαρξή μου, ξεχαρβαλώνοντας καταστρεπτικά οτιδήποτε συνδέετε με μένα.

Στιγμές είναι που θέλω όλα φεύγοντας πίσω μου να αφήσω…και τέλος πια να δώσω οριστικό.




[Ο Φουρνιώτης ]

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.

 
back to top