Το απελπιστικό είναι ότι συνήθως έχω δίκιο


Έ
χω πολύ δίκιο, πάντα έχω δίκιο, θέλω να γυρίσω στον εαυτό μου και να του πω ότι δεν πιάνει, είναι απλά υποφερτός και απελπιστικά διαθέσιμος που πολύ σπάνια οραματίζετε μια φανταστική κοινωνία με περισσότερες ευκαιρίες που να μπορεί να βλέπει το θυμό και να νιώθει άγνωστες ατμόσφαιρες.

Όταν δεν έχεις δίκιο κάνεις δεν το ξεχνά και σου παραθέτει τις αποδείξεις απολαμβάνοντας υπομονετικά τις δημιουργικές του ικανότητες προκαλώντας συνειδητά την απόσπαση της δικής σου συμφωνίας.

Αποδέχομαι την εξέλιξη, ελεύθερα ζητώ αυτό που θέλω και με ασφάλεια εκφράζομαι στην ανάγκη να έχω πάντα δίκιο, ρισκάροντας έναν εαυτό σε έκδοση βελτιωμένη χωρίς να μπορώ ακόμα και να θυμώνω μαζί του, νοσταλγώντας πράγματα που ευχόμουν… μα δεν μπορώ να γυρίσω πίσω.

Το μεγαλύτερο εμπόδιο, ανάμεσα σε μένα και τον καλύτερο δυνατό εαυτό μου, είμαι εγώ ...


Ο Φουρνιώτης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.

 
back to top