Δεν αντέχω άλλο φτάνει πια

Τέρμα το κουράγιο μας τελείωσε δεν θέλω άλλα χρήματα δεν θέλω μελλοντικές υποσχέσεις και άλλα τέτοια κουραφέξαλα, δεν θέλω τίποτα πια από εσάς το μόνο που θέλω είναι να με αφήσετε ήσυχο. Γκρεμισμένα όλα στο μυαλό μου τίποτα δεν μου αφήσατε όρθιο γκρεμισμένα όλα και εγώ έχω κουραστεί. φτάνει πια.

Τέρμα τα δίφραγκα με φτάσατε στο τέρμα, ο πανικός μας τελείωσε τώρα δεν μιλάει η αντοχή δεν έχω άλλη μου την πήρατε και αυτή τώρα μιλά η ηρεμία, την είδα, την αισθάνθηκα και θα κάνω ότι περνά από χέρι μου για να την ξαναβρώ. φτάνει πια.

Τέρμα τα ζαχαρώματα, τέρμα τα παρακάλια ... τέλειωσε μην ακουμπάς άλλο στην πλάτη μου και σταμάτα να κοροϊδεύεις και να παίζεις μαζί μου, τελείωσαν τα παλούκια τώρα αρχίζω και καταλαβαίνω πάλι. φτάνει πια.

Τέρμα οι ανησυχίες και το αν μου ταιριάζει αυτό ή το άλλο, φυσικό ή αφύσικο, μικρό ή μεγάλο, η μπάλα με προσπέρασε και μου δίνει κουράγιο για τη συνέχεα, ανάκτηση για τα χαμένα. φτάνει πια.

Τέρμα το τσιπάκι που μου βάλατε, δεν άντεχα άλλο να παλεύω και το έκλεισα το θέμα, βρήκα κουράγιο από καρδιά γερή που είχε το χρόνο να καθίσει να σκεφτεί, να αισθανθεί, να κλάψει, να χαρεί, να ονειρευτή, να αγαπήσει ξανά….. φτάνει πια κλείσαμε.


Ο Φουρνιώτης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.

 
back to top