Φταίω και εγώ για όλα αυτά τα χαμένα χρόνια;

Στην αρχή όλα έδειχναν υπέροχα. Κι έπειτα ξαφνικά όλα ανατράπηκαν, η ζωή μας κορυφώθηκε, κι εκεί όπου όλα έμοιαζαν ρόδινα, έρχεται το φινάλε να αιφνιδιάσει τους πάντες. Και εγώ συλλογίζομαι τόσα χρόνια, αν ήμουν ξύπνιος μέσα στα δικά σας όνειρα.
Λάθος αποφάσεις σε πρωταρχικό ρόλο, και πάντα εγώ να καλώ την άμεση βοήθεια επιβίωσης. Ετοιμάζομαι να γνωρίσω τις συνέπειες, ετοιμάζομαι να αντιμετωπίσω τα λάθη μου και δεν θα φοβηθώ, δεν θα απορρίψω κανέναν
λόγω, φτάνει μόνο να παραμερίσεις, να ξεκουμπιστείς, να φύγεις από την ζωή μου και ακόμα καλύτερα από την χώρα Πολιτικέ. Oι εκλογές αυτές κρύβουν πολλές εκπλήξεις, σαν ένα τερέν που από τη μια γωνία αγωνίζεται η επιβίωση και στην άλλη οι απατεώνες και οι διεφθαρμένοι πολιτικοί.

Αυτός ο λαός κουράστηκε να ζει μέσα στο ψέμα που του μάθατε, οράματα χωρίς προσανατολισμό και στόχο όλα αυτά τα χρόνια, δεν θέλει να παίξει άλλο το φτηνό σας παιχνίδι, βαρέθηκε να ζει μες στο σκοτάδι που όλα γύρω του είναι σάπια και νεκρά περιμένοντας για ένα καλύτερο αύριο, βαρέθηκε να υπομένει.


Ο Φουρνιώτης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.

 
back to top