Ave, Γιώργη αμόλυντε, οι διεφθαρμένοι υπήκοοί σου σε χαιρετούν

Τι έγινε, ρε Γιώργη, με εκείνο το fast truck στον Αστακό; Τρακάραμε; Μας δάγκωσε ο Αστακός; Δούλεμα που έριξαν οι Άραβες…

Ο Γιώργης λέει ότι πρέπει να είμαστε ειλικρινείς απέναντι στους Ευρωπαίους και να τους δίνουμε τα αληθινά στοιχεία. Με τους Έλληνες, γιατί δεν πρέπει να είναι ειλικρινής; Γιατί δεν πρέπει να τους λέει την αλήθεια; Ειλικρίνεια α λα καρτ… Το τελικό σχέδιο για τον προϋπολογισμό θα κατατεθεί στη Βουλή μία ημέρα μετά τη γιορτή του Πολυτεχνείου και τέσσερις ημέρες μετά τη δεύτερη Κυριακή των εκλογών. Τυχαίο, δεν νομίζω; Ο φόβος (Δημαράς) φυλάει τα έρμα….

Ε ρε κάτι μέτρα που θα φάμε πάλι!

Πολύ με μπερδεύει αυτός ο Σγουρός. Δηλώνει σε συνέντευξή του στο tvxs.gr ότι «τον ανησυχεί ότι τον συνδέουν με την κυβέρνηση». Μας δουλεύει ο Γιάννης; Και αφού δεν έχει σχέση με την κυβέρνηση, γιατί τον παρουσιάζουν ο Ραγκούσης και ο Καρχιμάκης και σήμερα ο Παπανδρέου στο Περιστέρι; Γιατί όλοι οι υποψήφιοι αντιπεριφερειάρχες του είναι κρατικοδίαιτα στελέχη του ΠΑΣΟΚ και τους ανακοίνωσε το ΠΑΣΟΚ και όχι ο ίδιος; Γιατί ανεπιτυχώς προσπαθεί να το κρύψει, λες και μιλά σε μωρά; Θα μας μοιράσει και καθρεφτάκια;

Λίγο σε δόκτωρ Τζέκιλ και Μίστερ Χάιντ μου κάνει ο Σγουρός. Δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι Γιάννη για τη σχέση σου με το ΠΑΣΟΚ. Άλλωστε πολιτικός υπάλληλος και διορισμένος νομάρχης της κυβέρνησης Σημίτη και του ΠΑΣΟΚ είσαι. Τόσο αγνώμων είσαι πια;

Εν τω μεταξύ, η καλύτερη επιλογή του ΠΑΣΟΚ-Σγουρού είναι ο υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αθήνας. Οκτώ υποψήφιους αντιπεριφερειάρχες έβαλε το ΠΑΣΟΚ-Σγουρός ο μόνος που δεν έχει καμία σχέση με την περιοχή που είναι υποψήφιος, είναι αυτός. Μεγαλοσυνδικαλισταράς της ΑΔΕΔΥ, που όπως λένε τα τοπικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ, δεν γνωρίζει ότι ο Κηφισός είναι ποτάμι, αλλά νομίζει ότι είναι η εθνική οδός. Τέτοια σχέση με τη Δυτική Αθήνα.

Υπάρχει και άλλος μεγαλοσυνδικαλιστής υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης του ΠΑΣΟΚ - Σγουρού. Φταίω εγώ να σκεφτώ ότι εξαργυρώνουν οι συνδικαλιστές τη στήριξή τους στην κυβέρνηση για το μνημόνιο; Και έπαιξαν και περίεργα παιχνίδια; Φταίω εγώ; Με τη λογική του Ραγκούση, ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι κατέστρεψαν τη χώρα, στοχεύουν να καταστρέψουν και την περιφέρεια;

Αρκετοί φίλοι ενοχλήθηκαν, όπως μου έγραψαν, για τον «λαϊκισμό μου» στο προηγούμενο άρθρο μου. Δεν ξέρω αν είμαι λαϊκιστής, αλλά όταν οι κυβερνώντες βάζουν ταφόπλακα στα όνειρα και τις ελπίδες ενός ολόκληρου λαού σίγουρα εξοργίζομαι.

Μπορεί όμως να έχουν και δίκιο οι φίλοι μου. Πολλές φορές, η αγανάκτησή μου μεταφέρεται στο χαρτί με τέτοια ένταση, ώστε φτάνει στα όρια του λαϊκισμού…

Πόσο μειλίχια να μεταφέρεις, όμως, όσα τραγελαφικά ζουν καθημερινά π.χ. οι Έλληνες στα νοσοκομεία όλης της χώρας;

Θα σας μεταφέρω πώς λειτουργεί το Νοσοκομείο της Σπάρτης, στο οποίο νοσηλεύτηκε, για καμιά δεκαριά ημέρες, η ΜΑΝΑ μου τον Ιούλιο, λίγο πριν πεθάνει. Δεν ήθελα να γράψω για αυτό το θέμα για προσωπικούς λόγους, αλλά θα το κάνω για να μεταφέρω τον Γολγοθά ενός απλού πολίτη.

Το νοσοκομείο της Σπάρτης μόνο τα πρωινά των καθημερινών διαθέτει πνευμονολόγο, καρδιολόγο και παιδίατρο. Τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας, τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες, δεν υπάρχουν τέτοιοι γιατροί στα επείγοντα. Το αποτέλεσμα; Ακόμη και για μια απλή σκωληκοειδίτιδα, απόγευμα δε γίνεται χειρουργείο, αλλά αν είναι επείγον φεύγει το περιστατικό για Τρίπολη.

Με λίγα λόγια, Σάββατο πρωί πήγα τη ΜΑΝΑ μου στο νοσοκομείο με τεράστια αναπνευστικά και καρδιολογικά προβλήματα και μέχρι τη Δευτέρα δεν την είχε δει καρδιολόγος και πνευμονολόγος!
Και χρειάστηκε τέσσερις ημέρες για να γίνει αξονική και να πάρουν τα αποτελέσματα…

Ο αξονικός τομογράφος για πάνω από δύο μήνες δεν λειτουργούσε και, όταν ήρθε η λάμπα, ο μοναδικός ακτινολόγος πήρε άδεια χωρίς κανείς να μεριμνήσει να υπάρξει αντικαταστάτης… άλλωστε κάθε καλοκαίρι το ίδιο γίνεται…

Δεν έτυχε βέβαια να νοσηλευτεί τότε κάνας υπουργός, ώστε να έρθει η λάμπα σε τρεις ημέρες. Όπως το Πάσχα στη Βέροια που νοσηλεύτηκε εκτάκτως ο Λοβέρδος Μεγάλη Παρασκευή και Τρίτη του Πάσχα είχαν ξεπεραστεί όλες οι γραφειοκρατικές διαδικασίες και η λάμπα βρισκόταν στη θέση της.

Τα ασθενοφόρα που πήγαιναν τους ασθενείς στα ιδιωτικά διαγνωστικά για αξονική, όχι μόνο δεν είχαν air-condition με 40 βαθμούς θερμοκρασία, αλλά τα άφηναν και στον ήλιο γιατί βαριόντουσαν οι υπάλληλοι να τα μετακινήσουν. Το αποτέλεσμα ήταν ο ασθενής να μεταφέρεται σε συνθήκες σάουνας, κάθιδρος, στο διαγνωστικό το οποίο είχε 18-20 βαθμούς θερμοκρασία. Αν δεν πεθάνεις, δηλαδή, από την πλημμελή περίθαλψη, πας από πνευμονία.

Στον ίδιο θάλαμο νοσηλεύονται περιστατικά από εγκεφαλικό, γαστρεντερίτιδες, πνευμονικά νοσήματα, νοσήματα κολλητικά κ.τ.λ. Να υπάρχει ένας πλουραλισμός βρε αδερφέ…

Δεν συζητάμε ότι δεν υπάρχουν αναλώσιμα. Ούτε καν χαρτοβάμβακας.

Αλλά τι να περιμένεις, όταν ο διοικητής του νοσοκομείου είναι ο πρώην διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και μου λέει ότι «εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο παρά να βρίσκομαι εδώ για να μπορέσω να μειώσω το κόστος και αν χρειαστεί κάποιος ασθενής βοήθεια, να μιλήσω σε κάναν διευθυντή κλινικής»!

Ό,τι ακριβώς μου είχε πει κάποιος διευθυντής του Αβραμόπουλου για μια παρόμοια κατάσταση που έζησα στο Τζάνειο.

Λεπτομέρεια ότι η μοναδική κεντρική είσοδος στο νοσοκομείο το βράδυ είναι κλειδωμένη. Σε περίπτωση, δηλαδή, μιας έκτακτης κατάστασης (σεισμός, φωτιά), οι ασθενείς και οι συγγενείς, αν δεν καούν, θα ποδοπατηθούν. Κάτι, πάντως, θα πάθουν.

Αυτή είναι, Γιώργη, η κοινωνική πολιτική που εφαρμόζεις στην υγεία. Ό,τι έκανε ο Αβραμόπουλος το συνεχίζεις με επιτυχία. Να ζουν οι άνθρωποι από τύχη σε ολόκληρη τη Λακωνία και να κάνουν τον σταυρό τους να μην αρρωστήσουν.

Και επειδή πιστεύω στην αξιοκρατία, δεν ζήτησα από κανέναν βουλευτή, υπουργό υγείας, σύμβουλο ή συνεργάτη τους, από κανέναν πρόεδρο, διοικητή να παρέμβει για να βοηθήσει τη ΜΑΝΑ μου… και πιστέψτε με, μου ήταν πολύ εύκολο.

Δεν το έκανα όμως. Γιατί, λαϊκιστής δεν ξέρω αν είμαι, μαλάκας όμως είμαι σίγουρα.

Είμαι ο Στάθης… μέρος της διεφθαρμένης χώρας που κυβερνά ο Γιώργης… ο αμόλυντος.

Ave, Γιώργη αμόλυντε, οι διεφθαρμένοι υπήκοοί σου σε χαιρετούν




http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=187214&cid=21

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.

 
back to top