Καλλικράτης ο Μέγας!!

Ελεύθερα όλα χωρίς προκαταλήψεις και σημαδεμένα ψηφαλάκια, χωρίς χρωματιστά σημαιάκια και ατελείωτες ώρες στα πηγαδάκια των καφενείων, χωρίς μισόλογα και ατελείωτες συνεδριάσεις, μόνο σταράτα λόγια και ίσιες κουβέντες στον Έλληνα, αυτό μόνο θέλει αυτή την στιγμή, σταράτα λόγια.
Όσο και να θέλουν να καλύψουν το λάθος του Καποδίστρια, που τώρα επανήλθε δυναμικότερος σαν Καλλικράτης αυτό δεν γίνεται, για μια ακόμα φορά ο πληθυσμός της επαρχίας πλήγετε από τις αποφάσεις ανεύθυνων
Νομαρχιακών πολιτικάντηδων, αποφάσεις που παίρνονται από ένα γραφείο σε κάποια Μεγαλόπολη του νομού και που τις περισσότερες φορές τυγχάνει να είναι και η πρωτεύουσα του, πάνω από έναν χάρτη και όχι μετά από συζήτηση με τους ίδιους κατοίκους και υπεύθυνους της κάθε περιοχής, του κάθε χωριού.

Δημοτικές εκλογές σε λίγο καιρό, για την ανανέωση σου λέει ο άλλος, ανανέωση ποιου του πολιτικού ή του πολίτη; Ανανέωση για κόμματα λοιπόν γιατί μην έχοντας άλλο τρόπο να πλησιάσουν τον πολίτη σου πετάνε μια ανανέωση βάζουν και ένα Μπανεράκι με τριχρωμία, σου λέει και ένα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ, και εδώ παν κι’άλλοι, αλλά πάντα φυσικά με την βοήθεια του προσκείμενος κόμματος.

Και με καλείς τώρα εσύ ΦΙΛΕ πολιτικάντη να έρθω και να σε στηρίξω, να στηρίξω τον τόπο μου, μα για ποιο τόπο μου μιλάτε; Αυτόν που μου πήρατε μέσα σε μια νύχτα, ή για αυτόν που μεταναστεύσατε σε μια περιοχή εντελώς ξένη και απόμακρη για μένα, για ποιο τόπο μου μιλάτε.

Θα έρθω όχι γιατί με καλείτε εσείς και στην συγκεκριμένη ημερομηνία που βολεύει εσάς, θα έρθω όταν και όποτε θέλω εγώ όχι για σας αλλά για να δω τους δικούς μου, τους φίλους μου, το χωριό μου.

Θα’ρθώ στο ωραίο μου χωριό
Και στη γλυκιά μου μάνα
Να’ακούσω και της Κυριακής
Της Εκκλησιάς καμπάνα.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.

 
back to top