Δ.Ν.Τ και το κακό συναπάντημα

Γνωρίζεται ότι πριν λίγο καιρό κάποιοι σκεφτόντουσαν να ξεπουλήσουν περιουσία του Ελληνικού λαού, μάλιστα είχε ακουστεί και για την Ακρόπολη.
Λοιπόν σήμερα έχω να σας παρουσιάσω ένα πακέτο προτάσεων για να βοηθήσω και εγώ την Ελλαδίτσα μας.
Αναμφισβήτητα η ακρόπολη είναι ένα φιλέτο ένα δυνατό χαρτί, αλλά … έχω – έχω Βεργίνα έχω, Δελφούς έχω, Επίδαυρο έχω, Κνωσό – Δήλο έχω, κ.λ.π.
Να μην αναφερθώ βέβαια και στα τόσα νησιά, νησάκια, βράχους και βραχάκια, αλλά και η προσφορά – προσφορά, δηλ. μαζί με τους Δελφούς και ένα
αγαλματάκι δώρο ή με κάθε νησί και κουπόνια, στα δέκα δώρο και ένα νησί ακόμα.
Η αρχαιολογία δεν θα προλαβαίνει να εισπράττει, να κάνουν επιτέλους και κάτι όλοι αυτοί οι χαραμοφάιδες που έχουν μαζευτεί εκεί.
Εμείς τα μπουχτίσαμε τόσα χρόνια τα βαρεθήκαμε, δώστα εκεί πέρα βρε αδερφέ να πάει στο κόρακα να πάει.
Και τα φραγκάκια πολλά!!!, αυτομάτως ξεχρεωνόμαστε και βάζουμε και στην άκρη κάτι για τις δύσκολες μέρες των πολιτικών μας.
Ρε να μην το σκεφτούμε πρώτοι εμείς, όχι τίποτα άλλο αλλά τώρα θα νιώθουμε και υποχρεωμένοι σε Γαλλία Γερμανία και Κίνα.
Και τώρα πατριώτη έμεινες εσύ και ο ευατούλης σου, έλα όμως που από δω και στο εξής δεν θα κάνεις εσύ κουμάντο για την πάρτη σου πλέον, αλλά κάποιος άλλος, και όχι μόνο θα μας τα παίρνει χοντρά, αλλά θα βάζει και το δάχτυλο στα χείλη ( η γνωστή κίνηση σστ ) και το μόνο που θα λέει είναι σκάσε και δώσε.

Αιχμάλωτοι λοιπόν στην ίδια μας τη χώρα, με ξένο καπετανάτο.

Και αυτά που ήξερες κομμένα : Κομμένες οι βόλτες στην Εθνική κάθε Σαββατοκύριακο ( λες και είναι Πάσχα ), κομμένα τα μπαράκια και τα μπουζούκια, κομμένα τα κοντοσούφλια και ο καφές των 5 euro, κομμένες η αυθημερόν βολτίτσες για καφέ στην Αράχοβα, τελειώσανε αυτά.
Γιατί σου λέει ο άλλος ( Δ.Ν.Τ ) δεν μπορεί ρε φίλε εγώ να τη βγάζω με τοματοσαλάτα και ψωμί και εσύ να κατεβάζεις τον άμπακο.
Επειδή στην Ελλάδα όλα γίνονται, τα ξεπουλήματα μπορεί όντος να γίνουν, αλλά ο Έλληνας το ποτό, την έξοδο και τη μάσα δεν τα κόβει με τίποτα.

Σωστός;


"All my Posts"


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.

 
back to top