Τελευταία Eυκαιρία

Σε μένα μπορείς να λες ότι θες να με ξεφτιλίζεις να με υποτιμάς να σηκώνεις χέρι να χτυπάς και ότι άλλο γουστάρεις!
Τα παιδιά όμως δεν φταίνε σε τίποτα.
Προσπάθησε σε παρακαλώ να διορθώσεις τα πράγματα γιατί τα πλήγωσες και τα στεναχώρησες πολύ.

Εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω από το πρωί, χρειάζονται όμως εκτός από μάνα και πατέρα.
Προσπαθώ να καταλάβω τον περίεργο χαρακτήρα σου και την αλλόκοτη συμπεριφορά σου.
Απορώ για πολλά πράγματα απαντήσεις όμως δεν παίρνω.
Μιλάς όταν γουστάρεις και μόνο όταν είναι για δικό σου θέμα, το ξέρω ότι δεν υπάρχω για σένα το δείχνεις και το φωνάζεις εδώ και χρόνια αλλά εγώ δεν θέλω να το καταλάβω και βέβαια δεν ξέρω αν υπήρχα και ποτέ κάτι για σένα.
Να μαντεύω δεν έχω ικανότητες <<Πνίγομε δεν το καταλαβαίνεις>>, τι προσπαθείς να μου περάσεις;
Παράπονα από μένα δεν νομίζω ότι έχεις, απαιτήσεις δεν είχα και δεν έχω εξάλλου τα απλά και τα στοιχιοδη εσένα δεν σε ενδιαφέρουν.
Δεν ζούμε τίποτα δεν χαιρόμαστε τίποτα τα παιδιά μεγαλώνουν και εμείς τι κάνουμε;
Επέλεξες τι μοναξιά, είμαστε χωρίς φίλους χωρίς διασκέδαση χωρίς τίποτα.
Τα ισοπέδωσες όλα με αφήνεις μόνη μου, δεν νοιάζεσαι πια για μένα, αγάπη αυτό δεν το λες με τίποτα, τουλάχιστον εγώ δεν το εισέπραξα ποτέ.                               
                                                                                                                                     

4 σχόλια:

AATON είπε...

WOW!! Μοναδικό κείμενο...γράμμα θα το έλεγα σε κάποιον..
Προσωπικά έζησα παρόμοιες καταστάσεις, και όχι μόνο "σε" καταλαβαίνω, μα "σε" νοιώθω κι όλας..

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Μαρία.... είπε...

Πολύ όμορφο blog φουρνιώτη! Μπράβο σου!

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.

 
back to top