Δώστε μου λίγο χρόνο ζωής ακόμα


«Ο
δυνηρή εμπειρία που λιώνει σαν χιόνι το δικό μου μαρτύριο παραδίνετε στην ανεύρεση συμβατής καρδιάς επιτρέποντας έτσι την συνέχιση των χτύπων. Πρόκειται για μια πολύτιμη απόλαυση ζωής στο αχαλίνωτο της καθημερινότητάς μου
που μου διαταράσσετε όλοι σας ρισκάροντάς μου την ηρεμία.

Λίγο χρόνο δώστε μου γιατί πραγματικά τον χρειάζομαι στην καταξίωση της δικής μου ζωής που απερίσκεπτα επιδιώκετε την διάλυσή της με δύσκολους συνδυασμούς και ανισορροπίες εξαπολύοντας τον εξαναγκασμό της δικής σας πολιτικής.

Μέρα με την μέρα εξατμίζονται τα πάντα γύρω μου, ντύνετε στα μαύρα η νοσταλγία και κατακλύζονται με ψέματα ορθάνοικτες αλήθειες και ιδανικά που μεσουράνησαν στην σκιά της νιότης μου και πιστό δεκανίκι στην πάροδο της ζωής.

Ανέμελη δοκιμασία η δική σας μόδα που ισοπεδώνει ισότητες και εξαναγκάζει καταστάσεις σε μια διαμελισμένη κοινωνία μυρμηγκιών αρπάζοντας αδηφάγα τα πάντα, σε ένα στυμμένο παιχνίδι με λανθασμένη χρήση εξουσίας, κρατώντας αρκετά συχνά τις σωστές αποστάσεις.



[Ο Φουρνιώτης ]

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.

 
back to top