Κλειστές χαρές μου ξηγήθηκε η μοίρα


Κ
απαρωμένη η καλότυχη από άλλους μου είπε, κλειστές χαρές και πικραμένα λόγια, πόλεμο μου κάνει η μοίρα σε ότι και να προσπάθησα από παιδί, αυστηρή η βαθμολογία δείγμα εξουσίας το φτωχό.

Τα μαύρα φωτίζουν την ψυχή μου, δεν σταμάτησαν ποτέ τα ανακατωμένα, βαρύ σπαθί ξηγήθηκες στο όραμα το παιδικό, μισό το θέαμα, βασίλεψε, χαθήκανε τα γέλια και οι χαρές, ακριβά μου πούλησες το εισιτήριο της ζωής.

Παρακαλιέμαι και λέω της μοίρας τα γραμμένα, μήπως έτσι βρεθεί κάποιος και μου πει τι έφταιξε και το δικό μου χείλι στράβωσε και δεν μπόρεσε ποτέ του γεύση από το γέλιο να χαρεί, σβήνοντας καθημερινά σαν κεράκι από την μια ως την άλλη στιγμή.

Με πείσμα ακόμα συνεχίζεις να χτυπάς λυσσασμένα σαν να μην χάρηκες ως τώρα. Υπέκυψαν και τα θεϊκά ακόμα μπρός της, βγαίνοντας αληθινά τα γραμμένα πάνω στην παιδική μου κούνια.


Ο Φουρνιώτης   

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.

 
back to top