Οι σκέψεις μου θα γίνουν λόγια και τα λόγια πράξεις

Πάρτε τα χέρια σας από πάνω μου με λερώνετε, με αηδιάζετε, μην μου χτυπάτε την πλάτη δεν είμαι φίλος σας, ούτε δεδομένο σας, δεν είμαι καν δίπλα σας, τώρα είμαι απέναντι σας, τώρα σήκωσα τα χέρια και αναπνέω μόνος μου, φύγετε από δίπλα μου στερεύει ο αέρας που αναπνέω, πάρτε τα νύχια από την πλάτη μου ματώνει και πονάω, μου κρύβετε τον ήλιο μου εμποδίζετε την τύχη μου, τώρα παίρνω την δική κατάσταση στα χέρια μου για το δικό μου συμφέρων, ίσως τώρα

τα όνειρα μου γίνουν πραγματικά να βρω και εγώ τις αξίες μου, να ελευθερωθώ από σας να ξενοιάσω μια και καλή.
Οι σκέψεις μου θα γίνουν λόγια, και τα λόγια πράξεις απομακρύνοντας με από αυτό που με λερώνει από αυτό που δεν έβλεπα τόσα χρόνια λες και φορούσα παρωπίδες σε πράγματα που δεν ήθελα να με λερώσουν.

Σαν μια βρώμικη συνοικία με πολλά σπίτια μα χωρίς ουρανό και όλοι εμείς σαν μικρά παιδιά που μας πιέζουν και μας μαλώνουν μη τυχόν και κάνουμε καμιά ζημιά σε όλα αυτά που είχαν και έχουν κατά νου αιφνιδιαστικά προετοιμάσει με εξαγγελίες παχιά λόγια και διάφορες φαμφάρες.

Μα είναι κάτι πιο βαθύ που μου θυμίζει το παρελθόν κάτι σκουριασμένο και ανέντιμο, γεμάτο ψευδαίσθηση μα πάντα μοδάτο και υπερβολικά γεμάτο με ακαταλαβίστικα λόγια και με την λαϊκιστική ρητορική και απαρχαιωμένη πολιτική σας με κάνετε να χολώσω.

Τα ψεύτικα χαμόγελα δεν βοήθησαν στο καλό μου αλλά αντίθετα στον πολιτικό καιροσκοπισμό ξένων χωρών, με αποτέλεσμα την γενική κατάρρευση του τόπου, η μη αποτελεσματική σας πολιτική, σας κατατάσσει στο περιθώριο χωρίς όραμα, χωρίς άποψη, χωρίς θέση και στάση ζωής …..μακάριοι της μοναδικότητας σας!! Εσείς.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.

 
back to top