Έχω προηγούμενα με τον εαυτό μου

Σήμερα πάλι δεν μιλάω εγώ μιλάει μέσα μου αυτός ο άλλος, σήμερα πάλι δεν πίνω εγώ αυτός … ο άλλος πίνει.


Και μου το έλεγε η μάνα μου στα είκοσι μου ήμουν θυμάμαι, και ακόμα μετά από είκοσι χρόνια ακόμα μου λέει, μην πίνεις κόφτω μην καπνίζεις γιε μου κάντο για μένα, κάντο για καλό σου.
Και εγώ αυτό που ήθελε να ακούσει της έλεγα και ακόμα και μέχρι τώρα αυτό της λέω, << θα το κάνω μάνα.. να σήμερα αύριο θα το κάνω.>>

Τρέφω ελπίδες και κάνω όνειρα όμως κατά βάθος ξέρω ότι αυτό δεν θα γίνει γιατί δεν με αφήνει αυτός ..αυτός ο άλλος.

Φέτος προστέθηκε ένας χρόνος ακόμα πάνω στη πλάτη μου και τίποτα από όλα αυτά που είπα δεν έγινε, και σαν το διάολο πάλι και σήμερα του ήρθε αυτουνού να πιει.

Δεν πάνε λίγες μέρες που έκλαψα για τον ξάδερφο μου Ντίνο, ένα απο τα καλύτερα ξαδέρφια μου ίσως και το καλύτερο, μα η ευχή του έμεινε στο μυαλό μου μετά από τόσα χρόνια, <<να είσαι καλά μου έλεγε και να χαρείς την οικογένεια σου και ότι άλλο αγαπάς>> κάτι που αυτός δεν πρόλαβε να κάνει.

Και αυτός ο άλλος εκεί να συνεχίζει το δικό του, και να μου θυμίζει πράγματα και καταστάσεις που προσπαθώ να ξεχάσω και το μόνο που κάνει είναι να πίνει και να καπνίζει, και τα λόγια της μάνας εκεί, αλλά εγώ τώρα θα προσπαθήσω να κοιμηθώ και θα τον αφήσω, φτάνει για σήμερα ως εδώ, άυριο θα πολεμήσω πάλι.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.

 
back to top