Αυτά τα Λίγα για Μένα

                                  Σκόρπιες σκέψεις
                      και ιδέες ενός ανήσυχου μυαλού

Θυμώνω ακόμα και με τη μοίρα.
Περιγελώ τον εαυτό μου θαυμάσια
και έχω μοναδικό προτέρημα
να ξεκαρδίζομαι με το θάνατο.

Τον παίζω στο τάβλι
και, ενώ με κερδίζει
σκάω στα γέλια.
Τόσο που σαστίζει.




Ένας 40άρης Ευρυτάνας με διάφορους προβληματισμούς και διεκδίκηση ύπαρξης στα διάφορα δρώμενα του τόπου μας.
Το σκεφτόμουνα πολύ να δημιουργήσω ένα blog, αλλά και πάλι δεν ήξερα αν αξίζει τον κόπο για τον αναγνώστη, αλλά και για μένα.
Τελικά αποφάσισα και ξεκίνησα να γίνω κι εγώ δειλά δειλά bloger. Η σχέση μου με το bloger περιορίζεται στην απλή χρήση,αλλά δε μπορώ να πώ ότι δυσκολεύτηκα να φτάσω μέχρι εδώ.
Σκοπεύω να γνωστοποιήσω στον επισκέπτη της ιστοσελίδας μου κάποιες από τις απόψεις μου για διάφορα θέματα που υπάρχουν γύρο μας ακόμα και για την καθημερινότητα.
Υπάρχουν όμως και πράγματα που μου αρέσουν, και θα γράφω και για αυτά:
Αυτά όμως θα τα δείτε στις αναρτήσεις μου.

Οπότε, φίλε Αναγνώστη, ζητώ την υπομονή σου και υπόσχομαι να κάνω ότι καλύτερο για να σου κρατήσω το ενδιαφέρον, με σχόλια καθημερινότητας, πολιτικής αλλά και προσωπικά.

Φίλε Αναγνώστη /ρια Ευχαριστώ που με Επισκέφθηκες
Το σχόλιο σου δεν είναι μια κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι ένα δώρο για μένα.
Ευχαριστώ.




                                     Αν θέλεις κάτι να μου πείς


Φουρνιώτης

5 σχόλια:

MOLEMOU είπε...

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΜΑΣ.ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ,ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΙΚΟΣ ΑΠΟ ΜΟΝΑΧΟ

Unknown είπε...

Να΄σαι καλά φίλε μου

AATON είπε...

"(Όπως λεει και φίλος μου ο Δημήτρης ) πως ότι είναι το χειροκρότημα για τον καλλιτέχνη έτσι είναι και τα σχόλια για μένα..."

Αυτός που το είπε πρώτος, δεν λεγόταν Δημήτρης αλλά Νίκος, ή αλλιώς ΑΑΤΟΝ χε χε!!
Γειά σου Ευρυτάνα μου :)

Unknown είπε...

Νικόλα μου Συγνώμη αλλά εγώ το είδα εδώ http://prassia-eyrytanias.blogspot.com/ αν και για να το λες εσύ έτσι θα είναι θα το διορθώσω άμεσα δηλ. ( ΙΜΙΝΤΙΤΛΗ ). :-}}

MOLEMOU είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας για όλη αυτή την προσπάθεια είναι σημαντική και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.

 
back to top